O firme HI-TECH
ELEKTRO, s.r.o.
Tradícia
Spoločnosť HI-TECH ELEKTRO s. r.o. je súkromná firma rodinného typu.
Podnikanie v oblasti elektro rodiny Czinegeových sa traduje od roku 2000 vo forme živnostníka Márty Czinege,
ktorá sa zaoberá malo a veľko obchodnou činnosťou v oblasti elektro. V roku 2004 rodina založila
firmu HI-TECH ELEKTRO s.r.o. a v mnohom rozšírila portfólio poskytovaných služieb.
V súčasnosti sa
spoločnosť člení na niekoľko úsekov, ktoré riadia členovia rodiny :
- predajňa – maloobchod – veľkoobchod, sklad – Ladislav Czinege
- obchod – Richard Czinege
- úsek realizácie zákaziek a projekcie – Valter Czinege
- administratíva a účtovníctvo – Márta Czinege
Cieľom spoločnosti je poskytovať zákazníkom kvalitné služby a riešenia tak, aby maximálne efektívne napĺňali ich požiadavky a pomáhali im zlepšovať ich aktivity.
Skúsenosti
Pracujeme v odbore elektro už viac ako 15 rokov.
Najcennejším aktívom firmy je silný tím motivovaných a certifikovaných špecialistov,
ktorí majú skúsenosti z najnáročnejších projektov. Spoločnosť má vo svojich radoch špičkových pracovníkov v oblasti
elektro a fotovoltaiky, schopných zabezpečiť technickú stránku projektových riešení a ich realizáciu.
V oblasti riadenia ľudských zdrojov sa spoločnosť zamerala na zvyšovanie kvalifikačného potenciálu zamestnancov,
rozvíjanie tímového ducha a budovanie lojality a spokojnosti zamestnancov.
Zázemie
Spoločnosť HI-TECH ELEKTRO s. r.o. funguje vo vlastných priestoroch v Dunajskej Strede na Ádorskej 5400.
Priestory sú rozdelené na predajňu, sklady, výrobné priestory a administratívne priestory.
Spoločnosť vlastní moderné náradie, nástroje a meracie zariadenia potrebné na výkon svojej činnosti.
Spoločnosť má dostatočný vozový park na zabezpečenie dostupnosti tovarov a poskytovaných služieb.
Odbornosť
Pracovníci spoločnosti sú pravidelne školení pre oblasť elektro a BOZP.
Odbornú spôsobilosť firmy dokladujeme získanými oprávneniami a povoleniami
Kvalita
Systém manažérstva kvality v našej spoločnosti sme začali budovať v roku 2008, pod vedením skúseného poradcu. Pri výbere certifikačného orgánu sme brali do úvahy niekoľko kritérií,
medzi inými aj očakávanú odbornosť certifikačných orgánov v oblasti našej činnosti. V apríli roku 2009 certifikačný orgán Technická inšpekcia a.s. preverila vybudovaný systém manažérstva kvality v našej spoločnosti a konštatoval, že vyhovuje požiadavkám normy STN EN ISO 9001:2009 a vydal certifikát pre oblasť:
Obchodná činnosť, projektovanie a výroba elektrických zariadení, montáž, údržbu a opravu elektrických zariadení, odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení.
Na základe úspešne zvládnutého recertifikačného auditu v roku 2021 nám bola predĺžená platnosť certifikátu systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001:2016 do 11. 05.2024.
Bezpečnosť
V roku 2011 sa spoločnosť sústredila na zlepšovanie systému riadenia bezpečnosti práce a technologických procesov, predovšetkým v oblastiach, ktoré boli v roku 2010 identifikované externými poradcami ako kľúčové pre zabezpečenie maximálnej prevádzkovej bezpečnosti. Jednalo sa hlavne o identifikáciu nebezpečenstiev a hodnotenie rizík, ich pravidelnú aktualizáciu, ako aj o analýzu procesných udalostí s cieľom identifikovať a odstrániť príčiny takýchto udalostí .
Vo firme sú podľa schválenej metodiky spracovávané zoznamy rizík a neodstrániteľných rizík. Tieto zoznamy slúžia ako základný podklad pre riadenie rizík, ako napríklad pre prijímanie technických,
organizačných a individuálnych opatrení na zníženie rizika. Za jeden z nástrojov riadenia rizík považuje spoločnosť aj zvyšovanie povedomia pracovníkov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. S cieľom zlepšovania riadenia bezpečnosti u dodávateľov bol v roku 2011 zahájený systém auditov zameraných na ich činnosť. Výsledky auditov sú pravidelne vyhodnocované a na základe vyhodnotení sa rozhoduje o prípadných nápravných opatreniach. Jedným z výstupov týchto hodnotení sú aj nové požiadavky na dodávateľov v oblasti BOZP.
V máji roku 2012 certifikačný orgán Technická inšpekcia a.s. preverila vybudovaný systém manažérstva BOZP v našej spoločnosti a konštatoval, že vyhovuje požiadavkám normy STN OHSAS 18001:2009 a vydal certifikát pre oblasť:
Obchodná činnosť, projektovanie a výroba elektrických zariadení, montáž, údržbu a opravu elektrických zariadení, odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení
Na základe úspešne zvládnutého recertifikačného auditu v roku 2021 nám bola predĺžená platnosť certifikátu systému manažérstva BOZP podľa STN ISO 45001:2019 do 11.05.2024.
Zivotné prostredie
Systém enviromentalného manažérstva v našej spoločnosti sme začali budovať zaciatkom roku 2012. V decembri roku 2012 certifikačný orgán TÜV SÜD Slovakia s.r.o. preverila vybudovaný systém enviromentálneho manažérstva v našej spoločnosti a konštatoval, že vyhovuje požiadavkám normy STN EN ISO 14001:2005 a vydal certifikát pre oblasť:
Obchodná činnosť, projektovanie a výroba elektrických zariadení, montáž, údržbu a opravu elektrických zariadení, odborné prehliadky a odborné skúšky elektrických zariadení.
Na základe úspešne zvládnutého recertifikačného auditu v roku 2018 nám bola predĺžená platnosť certifikátu systému enviromentálneho manažérstva podľa STN EN ISO 14001:2016 do 12.12.2021.
|